Vés al contingut

El català i tu, una xerrada de Llenguaferits per donar la benvinguda a una nova edició del Voluntariat per la llengua a Roses

El Teatre Municipal de Roses ha acollit l’acte de presentació de les noves parelles lingüístiques
Foto notícia_Reduïda_1793017049.png
22/10/2026
Activitats
Girona (CNL de Girona)

L'acte ha servit per donar el tret de sortida a una nova edició del Voluntariat per la llengua, programa de foment de l'ús social del català, que posa en contacte persones que volen practicar la llengua amb voluntaris catalanoparlants disposats a conversar-hi de manera distesa i habitual.

La xerrada, oberta a tota la ciutadania, ha ofert una mirada positiva i engrescadora sobre la llengua catalana, la seva diversitat, la seva vitalitat i el paper que poden tenir les persones nouvingudes i els aprenents en la seva transmissió i en l'ús quotidià. Amb un estil proper i divulgatiu, en David i la Jessica, de Llenguaferits, han convidat el públic a reflexionar sobre la relació personal amb la llengua i la importància de fer-la servir en tots els àmbits de la vida diària.

Abans de la xerrada, s'han presentat les noves parelles lingüístiques participants en el programa a Roses, una iniciativa que afavoreix la cohesió social, l'intercanvi cultural i la integració a través de la conversa en català.

L'activitat ha estat organitzada en el marc del programa Voluntariat per la llengua, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Roses.

Vols compartir aquesta notícia?