El divendres 19 de juny es va tancar la tercera edició del Voluntariat per la Llengua de l'associació Obre't Ebre. L'acte es va celebrar a la Biblioteca Mercè Lleixà de Roquetes.
Hi van assistir una seixantena de persones, entre voluntaris i aprenents, als quals es va lliurar un diploma de participació en reconeixement a la tasca realitzada al llarg dels mesos. També es va comptar amb la presència de Sisco Ollé, regidor de Cultura de l'Ajuntament de Roquetes, i Víctor Ferrando, president de l'Entitat Municipal Descentralitzada de Jesús.
Durant el curs escolar 2025-2026, l'entitat va realitzar sessions de conversa amb la implicació de sis voluntaris que van atendre una setantena de persones amb interès per incorporar el català com a llengua de cohesió i integració en la població d'acollida.