Des del divendres 15 i fins al diumenge 17 de maig es va celebrar una nova edició de la fira JugarxJugar, amb l’objectiu de reunir amics i famílies al voltant de jocs de taula i de rol. Per quart any consecutiu, el Servei Local de Català de Granollers va muntar-hi un estand amb difusió dels lèxics de jocs de taula i de jocs de rol, i un Paraulògic gegant.
Durant la tarda de divendres va haver-hi l’opció de participar en el concurs del Paraulògic, consistent a escriure en una butlleta cinc paraules a partir de la combinació de lletres exposades. Amb més de 80 butlletes rebudes, es va fer un sorteig en què dos premiats es van emportar un lot de jocs. Dissabte i diumenge es va poder continuar jugant al Paraulògic en format virtual escanejant un codi QR.
Les fires i festes de l’Ascensió són una activitat emblemàtica de Granollers en què el Servei Local de Català hi és present sempre. Anteriorment, ja havia participat en les fires Jugatú i havia establert col·laboracions per fer tallers de joc de taula en català amb comerços vinculats amb el joc a la ciutat, com la botiga Homoludicus.