La 2a Setmana del Català, coorganitzada per diverses entitats i la Regidoria de Política Lingüística de Sant Cugat del Vallès, ofereix, del 17 al 24 de maig, nombroses activitats gratuïtes al municipi per tal de fomentar l'ús de la llengua al carrer.
El Servei Local de Català hi participa activament amb una desena d'activitats de tot tipus i obertes a tothom: jocs, exposicions, xerrades, etc.
Hi destaquen la presentació de Voluntariat per la Llengua a la Biblioteca Gabriel Ferrater, les microconverses que tindran lloc a la plaça Barcelona i tres noves xerrades del cicle Alumnes Experts que es faran a la Casa de Cultura.
La Setmana del Català apareix, un cop més, per enfortir l'ús social de la llengua, fomentar-ne l'aprenentatge i estimular el compromís col·lectiu i personal amb el català.