Vés al contingut

Manresa i Igualada fan la presentació de noves parelles lingüístiques

Els actes van tenir lloc a la seu del CNL Montserrat i a la Biblioteca Central d'Igualada
Beige Simple Travel Inspiration Photo Collage Instagram Post _1761899303.jpg
31/10/2025
Manresa

La setmana passada es van fer les presentacions de noves parelles lingüístiques del Voluntariat per la llengua (VxL). A Igualada, la presentació es va dur a terme el dia 23 d'octubre a les 19.00 h a l'Abacus d'Igualada i a Manresa, el 24 a les 18.30 h a l'SLC Manresa.

En aquestes sessions, la dinamitzadora del programa va explicar en què consisteix el VxL, com funciona, quins materials poden fer servir les parelles lingüístiques durant les trobades, on poden quedar per conversar, de quines activitats culturals i lúdiques poden gaudir plegats, etc.

Després, va ser l'hora de les presentacions. Un moment distès en què alguns dels voluntaris i dels aprenents van poder conèixer-se entre ells i posar cara a la seva nova parella lingüística. En total, entre les dues poblacions, s'han format en aquesta edició gairebé una cinquantena de parelles lingüístiques noves.