Vés al contingut

El Poli Bar del Palau d’Anglesola s’adhereix al programa Voluntariat per la llengua

El Palau d'Anglesola aposta per la llengua
Poli Bar foto_1739539033.jpg
14/02/2025
Lleida

El Poli Bar del Palau d'Anglesola s'adhereix al programa Voluntariat per la llengua com a establiment col·laborador. El local adquireix el compromís de garantir que la clientela trobarà facilitats per expressar-se i ser atesa en català. I a més d'oferir-se com a punt de trobada de les parelles lingüístiques, tots els aprenents i voluntaris gaudiran d'un 10% de descompte en les consumicions que hi facin. També s'ofereixen com a establiment col·laborador perquè els alumnes de nivell Bàsic hi puguin fer pràctiques lingüístiques. 

El bar restaurant ofereix cuina de proximitat i de qualitat en un entorn immillorable. A banda, és una peça clau de la vida activa del Palau, ja que participa en moltes de les activitats que ofereix la població.

Amb aquesta adhesió, el Palau d’Anglesola ja en suma 4 (a més de l’Ajuntament, la Biblioteca Municipal Josep Pont i Gol i l’Aula d’Extensió Universitària).