Vés al contingut

Es reprèn l'espai de tertúlia en català de Voluntariat per la llengua a l'Associació Cultural Montcada

14/10/2026
A les 18:15
Activitats
Associació Cultural Montcada. Carrer Major, 47
Montcada i Reixac
CNL Vallès Occidental Sud

El dimecres 14 d’octubre a les 18.15 h es torna a posar en marxa el grup de tertúlia en català de l’Associació Cultural Montcada vinculat al programa Voluntariat per la llengua.

Les trobades, a càrrec d'una voluntària de Voluntariat per la llengua, són gratuïtes i seran els dimecres a les 18.15 h a l’entitat montcadenca ubicada al carrer Major, número 47.

Les persones interessades a participar-hi poden adreçar-s'hi directament o enviar un missatge electrònic al SLC de Montcada i Reixac.

Amb aquesta tertúlia, ja són tres els grups per parlar en català vinculats a Voluntariat per la llengua que s’han posat en funcionament la tardor del 2026, a més dels clubs de lectura fàcil en català de Can Cuiàs i de la Biblioteca Elisenda de Montcada.

Vols compartir aquesta activitat?