Vés al contingut

Taller: "Assertius amb el català", a càrrec de Llenguaferits, en el marc de la presentació de les parelles lingüístiques de Roses

Teatre Municipal de Roses. C. Tarragona, 81
Roses
CNL de Girona

Presentació de les noves parelles lingüístiques del Voluntariat per la Llengua al Teatre Municipal de Roses, acompanyats de Llenguaferits, en David Vila i Ros i la Jessica Neuquelman, que reflexionaran sobre la importància de preservar totes les llengües i, en particular, el català. També aportaran enfocaments i recursos per aprendre a usar el català de manera sostenible i plenament assertiva. Desmuntaran prejudicis i ens mostraran tècniques senzilles que ens permetran avançar progressivament cap a un ús personal desacomplexat del català.

El programa Voluntariat per la llengua es va implementar a Roses l'any 2004. Al llarg d'aquests anys any, aquesta iniciativa s'ha consolidat plenament a la població.