Esteu aquí

Orgulloses de la nostra terra i la nostra llengua

Fent referència a la trobada del Teatre Nacional de Catalunya del passat 26 de novembre per celebrar l'assoliment de les 100.000 parelles lingüístiques del VxL des de 2003 arreu de Catalunya, hem de dir que el musical va ser una meravella.

L'ambient del teatre, molt emocionant, amb les cinc-centes parelles lingüístiques vingudes d'arreu de Catalunya.

L'organització, perfecta, i la tasca de la Blanca i companyia no podia ser millor.

Tot plegat, una delícia.

Ens vàrem sentir molt orgulloses de la nostra terra i la nostra llengua.

Moltes gràcies.

Montse Gómez, Carmen Torres i Josepa Llansana, participants en el Voluntariat per la llengua del Centre de Normalització Lingüística de Badalona i Sant Adrià de Besòs

Afegeix un nou comentari

CAPTCHA
Aquesta pregunta es fa per comprovar que vostè és una persona real i impedir l'enviament automatitzat de missatges brossa.

Voluntariat per la llengua

Voluntariat per la llengua (VxL) és un programa impulsat per la Secretaria de Política Lingüística del Departament de Cultura i gestionat territorialment pel Consorci per a la Normalització Lingüística. El programa facilita que les persones que tenen coneixements bàsics de català i es volen llançar a parlar-lo, el puguin practicar en un context real i distès i que les que el parlen habitualment no canviïn de llengua innecessàriament. Voluntariat per la llengua s’adreça només a persones majors d’edat. Els participants poden triar entre la modalitat presencial o la modalitat virtual. El compromís mínim de participació és de 10 hores: una hora a la setmana, durant 10 setmanes. A partir de les inscripcions, es formen les parelles lingüístiques, tenint en compte els horaris disponibles i les afinitats dels inscrits.

dl dt dc dj dv ds dg
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 
 

separador

separador

Si vols llançar-te a parlar català i el vols practicar de forma natural i distesa
Apunta’t al Voluntariat per la llengua!