Esteu aquí
Exposició "Quan parles fas màgia" al Gaudí Centre de Reus
L'exposició "Quan parles fas màgia" del Voluntariat per la llengua es podrà visitar del 30 de novembre del 2021 al 6 de gener del 2022 al Gaudí Centre de Reus.
L’exposició vol convidar tant voluntaris com aprenents a participar d’aquesta experiència i a sumar-se a les més de 150.000 parelles lingüístiques a què va arribar el programa el 2020 malgrat que la pandèmia va limitar les trobades presencials, la qual cosa demostra l'èxit d'aquest projecte que va néixer fa 17 anys.
La mostra està organitzada pel Centre de Normalització Lingüística de l'Àrea de Reus i per la Regidoria de Cultura i Política Lingüística de l'Ajuntament de Reus.
Horari de visita és de 10 a 14 h i de 16 a 19 h els dies laborables de dilluns a dissabte; els festius i diumenges de 10 a 14h.